piątek, 21 lutego 2014

#co pomogło mi wyhodować "baby hair"?



Dziś chciałam wam powiedzieć o produkcie który przyczynił się do porostu moich nowych włosków. Może zacznę od mojej małej historii włosowej? Przez ostatni okres czasu bardzo dużo ich straciłam było to spowodowane braniem przeze mnie retinoidów. Niestety moje włosy stały się bardzo przesuszone i cienkie, a do tego ubywały garściami każdego dnia. Na szczęście teraz mogę podjąć z nimi walkę i staram się je odbudować. Przeglądając Internet co mogło by pomóc moim włosom wpadłam na:

Receptury babuszki Agafii 100% naturalny tonik do włosów. Przeciw wypadaniu.



Ma bardzo krótki i fantastyczny skład:

Aqua with infusions of extracts: Carum Carvi, Quercus Robur Cortex, Persicaria Hydropiper, Acorus Calamus, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol.

Działanie:
Nie przypuszczałam, że woda z ziołowymi wyciągami może zadziałać takie CUDA! Dzięki niemu moje włosy zaczęły żyć. Stosuję go regularnie od 3 miesięcy po każdym myciu wcieram go w swoje włosy i skórę głowy i jestem zachwycona. Efekty są bardzo szybko zauważalne. Choćby nawet widziałam to po odrostach. Zdecydowanie mniej włosów wypada mi teraz.

Dostępność:
Niestety kosmetyki rosyjskie nie są powszechnie rozprowadzone, ale w Internecie jest wiele sklepów które mają ten tonik w swoim asortymencie. Wiem, że w niektórych miastach pojawiają się kosmetyki rosyjskie. Niestety w moim mieście jeszcze nie spotkałam.

Cena:
Zapłaciłam za niego +/- 15 zł. Cena moim zdaniem jest bardzo przyjazna dla portfela zwłaszcza patrząc na jego działania i wydajność!

Podsumowując uważam, że tonik od babuszki Agafii przeciw wypadaniu jest naprawdę świetny i z czystym sumieniem mogę go polecić. Czy używałyście go kiedyś? Jakie macie o nim zdanie? Czy wam przypadł tak do gustu jak mi, a może raczej uważacie go za najgorszego bubla? Chętnie dowiem się jakie jest wasze zdanie.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz