czwartek, 20 lutego 2014

#start

Witamy Was bardzo serdecznie! To nasz pierwszy blog, więc początki pewnie będą trudne, lecz jesteśmy pozytywnie nastawione, a to już zdecydowanie sporo. Anita i Marlena - jesteśmy dwiema szalejącymi za modą i kosmetykami dziewczynami, znamy się stosunkowo krótko, bo zaledwie 2 lata. Poznałyśmy się w szkole średniej. Chodziłyśmy, a w zasadzie będziemy chodziły jeszcze przez 2 miesiące ze sobą do jednej klasy Technikum. Tak, w tym roku piszemy maturkę. Tak czy siak, kiedy bliżej się poznałyśmy i odkryłyśmy swoje zamiłowanie do tych samych rzeczy postanowiłyśmy coś z tym zrobić! Nawet nie wiecie jak długo się za to zabierałyśmy. Nigdy nie było czasu. Mieszkamy od siebie jakieś 30 km więc było ciężko ale.. JEST! W końcu założyłyśmy naszego bloga. Mamy zamiar dzielić się tutaj z Wami naszymi spostrzeżeniami dotyczącymi mody, ciuchów, kosmetyków i wszystkiego co kobiece. Codziennie uczymy się czegoś nowego dlatego też, mamy nadzieje, że dowiecie się od nas czegoś ciekawego i przydatnego.
A teraz coś o nas:

Anita: 


Tak, to właśnie ja. We wrześniu skończę 20 lat, także cieszę się jeszcze z ostatnich kilku miesięcy "naście". Moje posty na blogu, poświęcę temu co bardziej mnie pasjonuje, czyli stylizacjom. Poza modą, kosmetykami i innymi bajerami interesuje mnie również fotografia, której poświęcam dość sporo wolnego czasu. 


Marlena:


Mnie natomiast interesują kosmetyki - lubię testować nowości. Chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na ich temat. Lubię też bawić się włosami - wszystkich. Chętnie przyjmuje propozycje czesania kogoś na różne okazje. Należę do grupy włosomaniaczek, mam bzika na ich punkcie.


Zapraszamy do obserwowania! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz