sobota, 10 maja 2014

#baza pod cienie avon, tusz do rzęs superSHOCK MAX avon, mus do ciała tutti frutti

Witam Was bardzo serdecznie. Dziś przygotowałam dla Was mini recenzję 3 produktów, które mogę Wam polecić. Żeby nie przedłużać zacznę od bazy pod cienie do powiek. Jeśli macie problem z nietrzymającym się makijażem: cienie do powiek, kreski, jest to idealny produkt dla Was. 




Taką bazę pod cienie możecie nabyć w każdym katalogu z Avonu. Cena takiej przyjemności to ok. 13zł, zazwyczaj baza jest przeceniona na taką właśnie cenę. Baza jest w jednym kolorze. Bardzo mało jej potrzeba na powiekę i idealnie się rozprowadza. 

Kolejnym produktem również z firmy Avon jest tusz do rzęs superSHOCK MAX. Osobiście jestem konsultantką w firmie Avon więc udało mi się go zdobyć za jedyną złotówkę! Wzięłam w zasadzie Go tylko i wyłącznie dlatego, bo gdzieś kiedyś nasłuchałam się, że tusze z Avonu są do niczego. Myliłam się jednak. 




Jestem bardzo zadowolona z tego tuszu. Nie jest zbyt mokry ani zbyt suchy. Idealny. Doskonale podkręca moje krótkie rzęsy. 

Ostatnim produktem, który chce Wam polecić jest mus do ciała tutti frutti, kupiony w Biedronce za ok. 6zł! 




Mus ten strasznie ładnie pachnie. Świetnie się rozsmarowuje. Niestety trzeba go dużo nałożyć aby odpowiednio nawilżyć ciało. 

Macie któryś z tych produktów? Używacie? Piszcie w komentarzach! 
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz