wtorek, 6 maja 2014

#mini haul rossmann

Cześć! Dziś przychodzę do Was z mini haul-em z rossmanowskiej promocji -49%. Jeżeli jeszcze nie byłyście koniecznie idźcie bo warto. W tym tygodniu przeceny na lakiery, błyszczyki, pomadki, kredki do ust, odżywki do paznokci. 


Kupiłam tylko 4 rzeczy mimo że ceny są atrakcyjne i kuszą zachowałam rozsądek. Kupiłam 4 lakiery i pomadkę. 



Pomadka firmy WIBO eliksir nr 06. Musze powiedzieć, że pomadka dobrze się sprawuje. Usta nie są wysuszone, może też nie nawilżone bo w to nie wierzę, ale na pewno ich nie wysusza, nadaje ładny połysk. U mnie utrzymała się ok 3h.


Lakier z WIBO Lovely I Love Summer nr 2. Lakierem jeszcze nie malowałam paznokci, ale kolorek bardzo mi się podoba. 



2 lakiery z MISS SPORTY Lasting Colour Maxi Brush pierwszy to nr 4052 kolor jest cudowny idealny na lato. Zakochałam się w nim nie umiem go określić jest to pomarańcz zmieszana z różem w zgaszonych pastelowych kolorach.



Drugi to nr 3344 jest to klasyk. Skończył mi się poprzedni więc skorzystałam. Uwielbiam taki klasyczny manicure na uroczyste, eleganckie okazje. Te lakiery są moimi ulubionymi mam ich kilka z tej serii i u mnie świetnie się trzymają i bardzo odpowiada mi ich pędzelek.



A Wy sobie coś kupiłyście? Jeżeli tak to się pochwalcie :)

Pozdrawiam Was ciepło.

P.S. Dzisiejszy post jest trochę odskocznią od matur. Przede mną jeszcze 4 maturki i koniec.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz