wtorek, 10 czerwca 2014

#haul kosmetyczny

Cześć Kochani! Dawno mnie tutaj nie było. Bardzo Was przepraszam, ale przez pracę miałam mega brak czasu, ale już wracam do Was i obiecuję, że będę pisać częściej. 

Dziś przychodzę do Was z haulem kosmetycznym. Byłam dziś w Rossmannie i kupiłam sobie zapas kosmetyków. Niektóre z nich mam pierwszy raz. Jeżeli coś wiecie na ich temat i jak działają chętnie poczytam.


#1. Płyn do higieny intymnej facelle.
#2. Odżywka GARNIER Ultra Doux, włosy suche i zniszczone.
#3. Żel pod prysznic ISANA (uwielbiam wszystkie te żele są tanie i pięknie pachną).
#4. Krem do depilacji pach rąk i okolic bikini EVELINE. 
#5. Krem BB Light. (moje 4 opakowanie uwielbiam go).
#6. Maska Alterra aloes i granat (kolejne opakowanie).
#7. Odżywka do włosów ISANA, włosy suche i zniszczone (jestem ciekawa tego produktu, nigdy nie używałam). 
#8. Babydream puder (używam jako suchy szampon u mnie o wiele lepiej się sprawdza i na dłużej starcza).
#9. Zmywacz do paznokci ISANA zielony (mój ulubiony).
#10. Babydream szampon (moje drugie opakowanie, jest świetny).
#11. ISANA balsam do ciała z mocznikiem (jak na pierwszy raz jest ok zobaczymy jak spisze się po kilkukrotnym zastosowaniu).
#12. Krem do stóp GOOD FOOT (nie używałam nigdy jestem bardzo ciekawa).

Jeżeli używałyście któryś z produktów koniecznie piszcie swoją opinię. 

Pozdrawiam ciepło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz