środa, 18 czerwca 2014

#zakupy Reserved

Cześć! Dziś przychodzę do Was z haul-em. Udało mi się kupić kilka rzeczy na wyprzedażach. 


#1. Koszula bez rękawów było kilka kolorów ja wybrałam pudrowy róż. Cena 39.99.

 #2. Koszula w kratkę długi podwijany rękaw. Cena 29.99

 #3 Koszula bez rękawów z koronką na ramionach. Cena 69.99 (przepraszam, że jest pognieciona, ale już w niej chodziłam i nie wyprasowałam jej).

 #4. Koszula bez rękawów w kratkę jest przezroczysta. Cena 49.99

#5. Katanka materiałowa na zimne dni. Cena 69.99


 
#6. Koszulka idealna na lato (od razu się w niej zakochałam). Cena 49.99

#7 Zwykły T-shirt z nadrukiem. Cena 29.99


#8. Spódniczka w neonowym różowym kolorze z zameczkiem z tyłu. Cena 49.99

 #9 Spodnie/leginsy z działu dziecięcego. Cena 69.99

Niebawem szykuję dla Was stylizacje. Brakuje mi czasu, ale postaram się go znaleźć. 

Pozdrawiam Was ciepło.

Koniecznie piszcie czy Wam udało się coś upolować na wyprzedażach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz