wtorek, 11 marca 2014

#mus to mus

Z racji tego, że dziś jest taka piękna pogoda pozwoliłam sobie na małą rozkosz dla podniebienia. A mianowicie mus owocowy z lodami śmietankowymi. :)



Jak przygotowałam?
Potrzebujemy owoców, ja do swojego musu użyłam jagód, malin i mrożonych truskawek.
Dzięki temu że truskawki są mrożone mus ma ładną, dość stałą konsystencję. Wszystkie owoce zblendowałam. Na wierzch jedna gałka lodów śmietankowych kilka całych owoców i voila :)


Można użyć dowolnych owoców, takie na jakie się ma tylko ochotę. Lody też są kwestią indywidualną. Ja osobiście nie przepadam za lodami śmietankowymi, ale z racji tego, że mus jest owocowy moim zdaniem lody o wyrazistym smaku gryzły by się z musem. 


Zapraszam do obserwowania.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz