poniedziałek, 31 marca 2014

#cynamonowa płukanka

Ostatnio natchnęłam się gdzieś w Internecie na cynamonową płukankę. Zainteresowało mnie jej działanie. Przyznaje się, że byłam sceptycznie nastawiona co do działania cynamonu na włosach. Ale na całe szczęście się myliłam.



Skład:
cynamon
gorąca woda

Przygotowanie:
Łyżkę cynamonu zalewamy ok 300ml gorącej wody. Kiedy płukanka ostygnie przecedzamy tak, aby malutkie drobinki nie przedostały się do naszej płukanki. Przecedzony roztwór używamy do ostatniego płukania naszych włosów. 

Działanie:
włosy były bardziej lśniące,
zauważyłam jakby podniesienie ich oraz zwiększenie objętości,
były bardziej zdyscyplinowane, 
ładnie się układały i były sypkie

Uważam, że płukanka cynamonowa jest dobrą alternatywą dla drogeryjnych płukanek. Jedyną jej wadą może być to, że trochę zabarwi włosy na odcienie rudego. Oczywiście do następnego mycia. Ja włosy koloru rudo-brązowego (zależy jak pada światło). Blondynki mogą nie być zachwycone. 

Pozdrawiam serdecznie:)
P.S. Jeżeli używałyście kiedyś tej płukanki to napiszcie co o niej sądzicie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz