sobota, 29 marca 2014

#recenzja podkładu rozświetlającego firmy Lovely*

Witajcie kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje podkładu firmy Lovely, Make-up brilliance. Kupiłam go z czystej ciekawości w Rossmanie, kosztował ok 10zł. 


Na początek skład: 


Byłam mega ciekawa jak będzie się sprawował na mojej twarzy, ale się zawiodłam. Już po pierwszym użyciu, zauważyłam, że nie kryje dokładnie. Jest bardzo nietrwały, po 8h nie miałam praktycznie go już na sobie. Ciężko się go rozprowadza, ma taką jakby suchą konsystencję, zresztą zobaczcie: 


Może zdjęcie tego nie oddaje ale naprawdę słabo to wygląda. Plusem jest to, że ma ładny zapach. Do tego opakowanie, wygodne i kiedy się skończy można rozciąć i wykorzystać na maxa. Moja ocena tego produktu to 5/10. A Wy? Używałyście go kiedyś? Używacie? Jak u Was to wygląda? Piszcie! :)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz