środa, 23 kwietnia 2014

#maskara infinitize, podkład extra lasting - avon

Witam Was bardzo serdecznie! Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje dwóch produktów z firmy Avon. Pierwszym produktem jest maskara infinitize. 



Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolona. Używam ją od niecałych 2 tygodni. Mam krótkie rzęsy i doskonale je wydłuża. Nie jest zbyt mokra ani zbyt sucha-taka w sam raz (nienawidzę jak aż mi się rozmazuje wszędzie tusz!). Jeśli chodzi o cenę, jak dla mnie bardzo przystępna, kupiłam ją w promocji za 15,99zł. Jej pojemność to 10ml. Jak najbardziej mogę Wam ją polecić! 

Kolejny produkt to podkład EXTRA lasting. 


Kupiłam go razem z wyżej wymienioną maskarą ale użyłam go dosłownie z 2 lub 3 razy. Niby ładnie wygląda, fajne opakowanie i w ogóle ale tak naprawdę jest do niczego. Rozsmarowuje się okropnie. Po kilku godzinach na twarzy miałam straszne plamy od niego, w niektórych miejscach miałam takie pomarańczowe place a na innych po prostu zszedł. Plusem jest tylko to, że wygodnie się go aplikuje na palec. Zapłaciłam za niego 25zł ale nie było warto. Miałam lepsze podkłady w podobnej cenie.

Używałyście kiedyś któregoś z tych produktów? Też Wam ten podkład nie podpasował? A może jestem wyjątkiem? Piszcie w komentarzach, chętnie posłucham Waszej opinii :) 
Pozdrawiam cieplutko i zapraszam Was na:
Obserwujcie Nas! 
Buziole!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz