środa, 2 kwietnia 2014

#skórki

Wczoraj kiedy pisałam wam post o paznokciach narzekałam na swoje skórki. Obiecałam, że coś na nie wymyślę i długo nie musiałam się zastanawiać. Postanowiłam zadziałać na nie  
olejem rycynowym.

Właściwości oleju:

Bogaty w kwasy tłuszczowe, witaminę E oraz inne substancje odżywcze olej rycynowy stymuluje mikrokrążenie i pobudza porost włosów


Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/uroda/news-olej-rycynowy-na-porost-wlosow,nId,997044?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Bogaty w kwasy tłuszczowe, witaminę E oraz inne substancje odżywcze olej rycynowy stymuluje mikrokrążenie i pobudza porost włosów.

Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/uroda/news-olej-rycynowy-na-porost-wlosow,nId,997044?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
 Bogaty jest w kwasy tłuszczowe, witaminę E oraz inne substancje odżywcze, stymuluje mikrokrążenie i pobudza wzrost włosów. Jest świetnym nawilżaczem dla całego ciała, 
zaczynając od stóp, aż po włosy.

Jak stosuję go na paznokcie i suche skórki?
Kiedy wiem, że mogę pozwolić sobie na tłuste palce wsmarowuje olejek w moje skórki i płytkę paznokcia. Jeżeli nie mam takiej możliwości znalazłam inny sposób na aplikację olejku. Jaką? 

Krem z dodatkiem oleju rycynowego.

Co zrobiłam?
Kilka kropel oleju rycynowego zmieszałam z zwykłym kremem do rąk. Użyłam takiego, który nie robił nic z moim dłońmi.Zrobiłam małą ilość mojego kremu tak, aby dość szybko go zużyć kiedy mi się skończy zrobię kolejną porcję.


Teraz ze zwykłego kremu zrobiłam świetny, który dba  moje dłonie, paznokcie i skórki.

Moje dłonie są w końcu wystarczająco nawilżone. Były zbyt suche, aby zwykły krem je nawilżył.

Pozdrawiam cieplutko

P.S. Za tydzień dam wam znać czy olej uporał się z moimi suchymi skórkami.

Bogaty w kwasy tłuszczowe, witaminę E oraz inne substancje odżywcze olej rycynowy stymuluje mikrokrążenie i pobudza porost włosów


Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/uroda/news-olej-rycynowy-na-porost-wlosow,nId,997044?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

2 komentarze:

  1. świetny pomysł z tym dodaniem olejku do kremu :) da się bez problemu wymieszać? nie rozdziela się poźniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym kremem wymieszał się idealnie. I co najważniejsze już widzę wielką poprawę :) Więc polecam.

      Usuń