czwartek, 10 kwietnia 2014

#skórki- podsumowanie

Przyszedł czas, aby podzielić się z Wami efektami oleju rycynowego na moich skórkach. O tym jak narzekałam na swoje skórki i co postanowiłam zrobić przeczytacie tutaj KLIK.

 
Przed



Po

Prawda, że to nie te same paznokcie? Z efektów jestem bardzo zadowolona. Już na drugi dzień widziałam znaczną poprawę. Po tygodniu kuracji efekt jest zachwycający. Najważniejsze dla mnie jest to, że zniknęły "zadziory" miałam ich dosyć dużo i strasznie bolało, gdy uraziłam się w palca. Ten problem całkowicie zniknął. Kremem smarowałam się tak jak zwykle czyli po każdym myciu rąk i kiedy czułam, że nie są nawilżone. 

Jedna z Was pytała mnie czy krem się nie rozwarstwia z olejem. Z kremem z Avonu nie rozwarstwiał się, ale zaciekawiło mnie to czy z innym będzie się rozwarstwiał kiedy pierwsza "mieszanka" mi się skończyła rozrobiłam z innym kremem i także wszystko się ładnie połączyło. Więc mogę polecić Wam z czystym sumieniem. 

Pozdrawiam ciepło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz